343 Industriesin kehittäjätiimin jäsenet ovat selittäneet Xbox Wiressa yksityiskohtia uusista Halo Infiniten ominaisuuksista ja sisällöistä pelin neljättä, Infection -nimeä kantavaa kautta varten, joka julkistettiin eilen, 20. kesäkuuta.
Puheenaiheina olivat muun muassa Infection-moodi – Joe McDonagh kertoi uuden moodin historiasta ja siitä, miten se tulee näkymään Halo Infinitessä. Tasojen suunnittelija Cliff Schuldt kertoi, miten uudet kartat mukautuvat Infectioniin.
Forge-karttaeditorin pääsuunnittelija Michael Schorr puhuu tulevista forge-muokkaustyökaluista ja nostaa esiin pelaajien tekemiä moodeja, jotka voivat tulevaisuudessa seurata Infectionin jalanjäljissä. Myös Live service -sisältöjen johtaja Sean Baron avasi 343 Industriesin tavoitteita Halo Infiniten elävien pelisisältöjen tulevaisuuden ja julkaisun jälkeisten parannusten osalta.
Artikkeli löytyy täältä.
Uutisen lähde: H+K