Warhammer 40000: Darktiden yhteistyömoninpeli istuu niin tiimipelureille kuin introverteille
Täytyy myöntää, että suhtauduin varauksella ajatukseen Warhammer 40000: Darktiden arvostelemisesta. Olin kyllä hyvin tietoinen pari vuotta sitten julkaistun PC-version hyvästä maineesta – kenties vähän kiinnostunutkin – mutta mitä tarjottavaa fantasiateemaisella co-op -teoksella…
Lue lisää →